گروه صنعتی و شیمیایی ریف (شرکت ریف و خودرنگ) از ابتدای تاسیس و شکل گیری همواره سعی نموده است بهترین خدمات و محصولات را به مشتریان خود عرضه نماید.در این راستا ارتباط واحد های روابط عمومی،خدمات مشتریان و واحد فروش موجب شده است تا ضمن پوشش حداکثری نیازهای مشتریان ،با دریافت نظرات ،پیشنهادات و انتقادات ، سطح رضایتمندی آنان را در سطح مطلوبی حفظ نماید.
برگزاری سمینارهای آموزشی یه صورت دوره ای در سراسر کشور و با هماهنگی نمایندگی های استانی بخشی از این خدمات می باشد که ضمن تبادل نظرات و آشنایی بیشتر با محصولات جدید ،فرصتی را فراهم می آورد تا به صورت حضوری تعاملات سازنده ای صورت پذیرد.به همت نمایندگی و مرکز پخش محصولات گروه در استان اصفهان ،سمینار تخصصی فروشگاه های رنگ استان در تاریخ 26 آبان ماه سالجاری در مجموعه فرهنگی سرای عطار برگزار گردید.
این برنامه که با حضور بیش از 200 فروشگاه عرضه محصولات شرکت های ریف و خودرنگ در سطح استان اصفهان و جمعی از مجریان رنگ از ساعت 10 صبح آغاز و سپس با دعوت از مدعوین جهت حضور در سالن مجلل اجتماعات سرای عطار ادامه یافت.معرفی برنامه و اقدامات صورت گرفته توسط مدیر روابط عمومی گروه آقای محمد پیرجمال ،تشکر و قدردانی نمایندگی استان اصفهان آقای شاهزیدی از حضور مدعوین از برنامه های ابتدایی مراسم بود.
سپس آقای مجید تباشیری رییس هیات مدیره گروه در جایگاه حضور یافته و ضمن تشکر از همکاری و تلاش عاملین محترم در عرضه محصولات ،به دستاوردهای اخیر گروه در کسب عناوین و افتخارات متعدد پرداخته و اظهار امیدواری کرد با وجود تمامی مشکلات کشور و موانع متعدد،تولید محصولات با قدرت بیشتر ادامه یافته و بتوانیم تنوع محصولات و کیفیت همیشگی را جهت کسب رضایت مشتریان رعایت نماییم.
مجید تباشیری در ادامه از همکاران و مدعوین دعوت کرد تا به صورت صمیمی و دوستانه انتقادات و صحبت های خود را مطرح نمایند که پس از صحبت چند نفر از ایشان ،وی به تمامی موارد مطرح شده پاسخ و مسئولین مربوطه را به پیگیری و ارائه گزارش ملزم نمود.
در ادامه برنامه ضمن اجرای چند قطعه موسیقی سنتی ،مدیرعامل گروه مواد غذایی اصالت از میهمانان ویژه این مراسم ابیات شعر را در وصف کار و تلاش و همدلی بیان نمودند.هادی زاده جمع شدن افراد در کنار هم و برای یک هدف را بسیار متعالی و ارزشمند دانست .