هتل پارسیان اوین دیشب میزبان بیش از 250 نفر از خانواده بزرگ رنگ ایران بود.انجمن علمی رنگ ایران هر ساله به منظور تجدید دیدار با خانواده بزرگ رنگ و تقدیر از فعالان ،نخبگان ،رتبه های علمی و پیشکسوت تان این صنعت مراسمی را برگزار می نماید. مراسم امسال با حمایت ویژه گروه صنعتی و شیمیایی ریف و حضور حداکثری مدعوین در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین تهران برگزار گردید. این مراسم از ساعت 19 آغاز و پس از قرائت قرآن و سرود ملی،هیات رئیسه مجمع عمومی انجمن به جهت رسمیت یافتن جلسه تشکیل و با سخنرانی جناب آقای دکتر صباغ الوانی، ریاست محترم انجمن، و جناب آقای مهندس تباشیری، نایب رئیس هیات مدیره انجمن رنگ و رئیس هیات مدیره گروه صنعتی و شیمیایی ریف ادامه یافت. اجرای موسیقی زنده توسط گروه فاخر سیم آخر و پخش کلیپ تبلیغاتی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
سپس دربخش اهدا جوایز ابتدا لوح عضویت اعضای حقوقی انجمن به نمایندگان آنان اهدا شد.شرکت های ریف ، صبا شیمی آریا و اکسیر پرگاس از اعضا طلایی و شرکت های اکسیرپرتوالوان و مکث از اعضا برنزی انجمن می باشند.در ادامه با تقدیر از اساتید نخبه ، دانش آموختگان برتر و زوج های رنگی با اهدا تندیس و جوایز ویژه تقدیر به عمل آمد.
مراسم با ثبت عکس دسته جمعی و صرف شام پایان یافت.انجمن علمی رنگ مراتب تقدیر و سپاس خود را از مدیریت و روابط عمومی گروه صنعتی و شیمیایی ریف به منظور برگزاری باشکوه و خاص این مراسم اعلام نمودند.