مشتری سرمایه اصلی هر کسب و کاری می باشد.بدون داشتن مشتری و فروش کالا یا خدمات بزرگترین شرکت ها و صنایع نیز قطعا شکست خواهند خورد.امروزه نه تنها که ارتباط با عاملین فروش و نمایندگی های پخش بسیار مهم و حیاتی می باشد،ایجاد بستر مناسب برای کسب نظرات و ارتباط با مشتریان نهایی (End User) نیز جایگاه مهمی در تجارت و فروش و ارتقاء سطح رضایتمندی آنان دارد.
 
در دنیای تجارت امروز بیشتر برنامه های فروش و سیاست های بازاریابی بر مبنای روابط عمومی و مشتری طرح ریزی می گردند،اهمیت ویژه ارتباط دو سویه در برابر تبلیغات تک سویه و تجاری منجر به طراحی نرم افزارهای مخصوص جهت ثبت تجریه مشتریان از خرید،نرخ بازگشت مشتریان و تلاش برای افزایش میزان مشتریان وفادار گردیده است.
 
از جمله فعالیت ها در حوزه روابط عمومی و خدمات مشتریان ،برگزاری سمینارهای علمی و آموزشی می باشد که ضمن معرفی محصولات و خدمات شرکت ،این امکان را فراهم می آورد تا نظرات و پیشنهادات به صورت مستقیم بیان شده و روند اصلاح یا تغییرات لازم انجام پذیرد.
 
با همکاری و پیگیری نمایندگی استان قم و برنامه ریزی واحد روابط عمومی و توسعه بازار ،همایش علمی و آموزشی فروشگاه های رنگ استان قم با دعوت از کلیه فروشگاه های این استان ،مجریان و کارشناسان رنگ،کارشناسان محترم واحد زیباسازی شهرداری قم و جمعی دیگر از مدعوین در روز پنج شنبه 15/دیماه و در محل سالن مجلل تشریفات برگزار گردید.
 
این مراسم از ساعت هفت عصر با ثبت اطلاعات مدعوین و بازدید از نمایشگاه جنبی آغاز و پس از پذیرایی ابتدایی در محل سالن شماره 2 با برگزاری برنامه متنوع ادامه یافت. در ابتدای برنامه محمد پیرجمال مدیر روابط عمومی گروه ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این همایش بعد از چهارسال فعالیت نمایندگی قم به معرفی  شرکت های زیرمجموعه پرداخته و شرح کاملی از خدمات قابل ارائه به فروشگاه های تحت پوشش ارائه نمود.
 
در ادامه فیلم افتخارات و معرفی گروه صنعتی و شیمیایی ریف به نمایش گذاشته شده و از جناب آقای مجید تباشیری رییس هیات مدیره گروه دعوت گردید تا در جایگاه قرار گیرند.تباشیری ضمن تقدیر از فعالیت نمایندگی قم و اظهار رضایت ،عنوان نمود همه شرکت های تولیدکننده سهمی در عدم وابستگی کشور ایفا می نمایند و این مجتمع نیز همواره سعی نموده است تا با تبدیل به یک شرکت دانش بنیان و تولید محصولات با کیفیت و بومی سازی آنها گامی در این جهت برداشته باشد.ریییس هیات مدیره ریف از کلیه همکاران جهت ارتباط بیشتر با واحدهای فروش گروه دعوت نموده و آمادگی تیم های تحت نظر را برای ارائه بهتر خدمات و پشتیبانی لازم اعلام نمود.
 
در ادامه سرکار خانم مصدق مدیر فروش رنگ های ساختمانی با نمایش محصولات و فایل های مرتبط به معرفی گروه محصولات ساختمانی پرداخته و محصولات جدید و در دست اقدام را به معرض نمایش گذاشتند.
سپس با دعوت از آقای حمید تباشیری عضو هیات مدیره گروه و ارائه توضیحات لازم در خصوص برنامه های فروش و جشنواره های مرتبط فصلی و نیز اجرای برنامه موسیقی سنتی ،معرفی و تقدیر از فروشگاه های برتر و اهدا تندیس برنامه همایش ادامه یافت.
در پایان ضمن تقدیر ویژه از نمایندگی استان قم-جناب آقای علی اصغر کریمی با کلیه همکاران عکس به یادبود ثبت گردید.