اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران هر ساله اقدام به بررسی عملکرد شرکت های تولیدی ،صنعتی و خدماتی بر اساس پارامترهای مشخص می نماید.این سازمان ضمن بررسی کیفیت محصولات و یا خدمات شرکتها مواردی همچون ثبت اختراع،ارائه مقالات علمی و تحقیقاتی ،استمرار مدیر کنترل کیفی ،تمدید و ارائه پروانه استاندارد،جذب و استخدام نیروهای فنی در واحدهای مرتبط و... را مبنای انتخاب واحدهای نمونه قرار می دهد.
شرکت ریف ایران  به  عنوان شرکت پیشگام در حوزه رنگ و رزین ضمن تولید محصولات جدید در سال 99 و ارائه بیش از 3 مقاله بین المللی در حوزه پوششهای ترافیکی و رزین های تخصصی ،با تلاش کلیه کارکنان و متخصصین واحدهای تولید،آزمایشگاه،انبار و فروش خود سطح کیفی محصولات خود را ارتقا و با دارابودن آزمایشگاه همکار اداره استاندارد(آکرودیته) موفق به کسب عنوان واحد نمونه اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان گردید.
با توجه به شرایط فعلی کشور و محدودیت های اعمال شده،مدیر کل اداره استاندارد اصفهان جناب آقای مهندس فرمانی به اتفاق معاونین خود ضمن بازدید از کارخانجات گروه صنعتی و شیمیایی ریف ،لوح تقدیر و تندیس واحد های نمونه را به مدیریت و کارکنان این شرکت اهدا نمودند.