کد خبر : 247

تاریخ درج خبر : سه شنبه 9 آذر 1400 - 12:00 ق.ظ
کارشناسان،متخصصین و تولیدکنندگان برتر در حوزه رنگ و رزین گرد هم آمدند
: بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری با حضور ۱۱۵ شرکت داخلی و ۶ شرکت خارجی از کشورهای چین – ایتالیا و هند در فضای نمایشگاهی به وسعت بیش از ۱۷,۵۰۰ مترمربع در سالن های ۵ – ۶ – ۷ – ۸ و ۹ در تاریخ 5 لغایت 8 آذرماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.
مشارکت کنندگان محصولات خود در زمینه تولید انواع پوشش های صنعتی، رنگ، رزین، مواد و قطعات کامپوزیتی،ماشین آلات آبکاری، انواع چسب های صنعتی و عمومی، مشاوره فنی و مهندسی و پیمانکاران این حوزه و دیگر محصولات مرتبط با این صنعت را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.
نمایشگاه IPCC بعنوان بزرگترین نمایشگاه پوشش در خاورمیانه و یکی از بزرگترین نمایشگاه ها در این زمینه در دنیا ،محل ویژه ای جهت ارائه خدمات و محصولات برای شرکت های مرتبط می باشد.گروه صنعتی و شیمیایی ریف از مشارکت کنندگان اصلی این نمایشگاه با حضور شرکتهای زیرمجموعه مرتبط با این صنعت شامل شرکت خودرنگ،پلیمر،ریف ایران،مهدی چلیک و ایمن ریف آریا آخرین دستاوردها و خدمات خود را به بازدیدکندگان ارائه نمود.
حضور مقامات و مسئولین نهاد ریاست جمهوری،نخبگان دانشگاهی ،اساتید محترم دانشگاه های پلی تکنیک و صنعتی شریف،اعضا کانون هماهنگی دانش،صنعت و بازار رنگ و رزین ، انجمن های علمی رنگ و کامپوزیت و استقبال گسترده عاملین فروش و نمایندگی ها در غرفه این گروه طی چهار روز بسیار شاخص و قابل توجه بوده است.
نمایشگاه امسال نویدبخش ارتباطات خوب این گروه جهت صادرات محصولات به کشورهای پاکستان،ارمنستان ،ترکیه و نیز عراق بوده است و امید است تا پیرو جلسات تجاری برگزار شده شاهد این رویه در آینده نزدیک باشیم.