کد خبر : 235

تاریخ درج خبر : دوشنبه 27 اسفند 1397 - 12:00 ق.ظ
پایان سال متفاوت در کنار خانواده تلاشگران گروه صنعتی و شیمیایی ریف
دانشگاه آزاد واحد شهرضا شب متفاوتی را تجربه نمود.سالن اجتماعات این دانشگاه در آخرین روز فعالیت کاری میزبـان کارکنان کارخانجات خودرنگ،پلیمر،ریـف،مهدی چلیک و ایمن ریف به همراه خانواده های ایشان بود تا جشن پایان سال این گروه متفاوت تر از هرسال برگزار گردد.
دانشگاه آزاد واحد شهرضا شب متفاوتی را تجربه نمود.سالن اجتماعات این دانشگاه در آخرین روز فعالیت کاری میزبـان کارکنان کارخانجات  خودرنگ،پلیمر،ریـف،مهدی چلیک و ایمن ریف به همراه خانواده های ایشان بود تا جشن پایان سال این گروه متفاوت تر از هرسال برگزار گردد.از ساعاتی قبل از شروع مراسم ،محل برگزاری آذین بندی و تدارکات لازم جهت حضور 400 نفر میهمان که اکثریت آنان را کارکنان و خانواده های ساکن شهرضا تشکیل می دادند، مهیا گردید. در ابتدای مراسم محمد پیرجمال مدیر روابط عمومی گروه ضمن خوش آمد گویی به ایشان و تشریح فعالیت های گروه در سالی که گذشت ،ابراز امیدواری نمود تا در سال جدید روند رفع مشکلات تولیدکنندگان در کشور بهبود یافته و شاهد برگزاری بیشتر این قبیل برنامه ها باشیم.
در ادامه گروه موسیقی کریاس به سرپرستی میلاد ارشادی به اجرای برنامه پرداخته و قطعات مختلف موسیقی سنتی و محلی را به سمع و نظر مدعوین رسانده و مورد تشویق حضار قرار گرفتند.
حضور مدیران ارشد گروه آقایان مجید تباشیری ،حمید تباشیری ،مهربد تباشیری و معاونت منابع انسانی آقای شاهمرادی و نیز مهمان ویژه مراسم آقای ایزیو از کشور ایتالیا باعث خوشحالی و تشویق کلیه کارکنان گردید و رییس هیات مدیره گروه ریف ضمن تشکر از ابراز محبت آنان در سخنانی موفقیت های سازمان را در شرایط سخت اقتصادی و بحران های موجود نتیجه همدلی و همراهی تک تک کارکنان و بویژه کارگران زحمت کش گروه ریف دانست.
مجید تباشیری عنوان نمود تلاش تمامی مدیران ارشد سازمان بر آنست که مشکلات هر چه سریعتر رفع و ضمن افزایش راندمان کاری بتوانیم شاهد پیشرفت روزافزون گروه ریف در تمامی جهات باشیم.
در ادامه جشن پایان سال گروه ریف امیر علی قیومی از هنرمندان مطرح در زمینه استندآپ کمدین به اجرای برنامه پرداخته و موجب  لبخند شادی و تشویق مداوم مدعوین گردید.در پایان برنامه به تفکیک شرکت ها عکس یادگاری ثبت گردید.