کد خبر : 234

تاریخ درج خبر : شنبه 6 بهمن 1397 - 12:00 ق.ظ
بزرگترین رویداد رنگی کشور برگزار گردید
هجدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ،رزین،پوششهای صنعتی ،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری به عنوان بزرگترین رویداد در این حوزه از تاریخ 3 لغایت 6 بهمن ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور بیش از 220 شرکت داخلی و 60 شرکت خارجی از 12 کشور برگزار گردید. حضور بیش از 12000 نفر بازدید کننده از این نمایشگاه اهمیت و ارتقا سطح کیفی نمایشگاه مذکور را بیشتر...
هجدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ،رزین،پوششهای صنعتی ،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری به عنوان بزرگترین رویداد در این حوزه از تاریخ 3 لغایت 6 بهمن ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور بیش از 220 شرکت داخلی و 60 شرکت خارجی از 12 کشور برگزار گردید. حضور بیش از 12000 نفر بازدید کننده از این نمایشگاه اهمیت و ارتقا سطح کیفی نمایشگاه مذکور را بیشتر نمایان می سازد.
از مهم‌ترین عوامل و شاخصه‌های موجود در کشور که توانسته موجبات رشد ادواری این نمایشگاه را فراهم سازد، وجود مقادیر قابل توجه مواد اولیه موردنیاز صنایع مذکور در داخل کشور بوده، به‌طوریکه فقط۲۰ درصد از مایحتاج این صنعت از خارج از کشور تهیه می‌‌گردد، که امید است با تلاش خردمندانه دست اندرکاران و انجام سرمایه‌گذاری‌های مناسب در بخش‌های تحقیق و توسعه روز به روز از وابستگی کشور به واردات مواد اولیه و ماشین آلات و فناوری از خارج کاسته شده و میزان صادرات محصولات تولید داخل افزایش یابد. گروه صنعتی و شیمیایی ریف که از مشارکت کنندگان فعال و دایمی این نمایشگاه می باشد ،امسال نیز در فضایی بالغ بر 100 مترمربع در نمایشگاه هجدهم حضور یافته و به معرفی فعالیت ها و دستاوردهای خود پرداخت. این گروه ضمن معرفی شرکت های جدید خود در زمینه تولید رنگهای پیش ساخته و سیلیکات آلومینیوم در این نمایشگاه از محصولات جدیدو فناورانه در زمینه رزین و پوششهای تخصصی کف نیز رونمایی نمود.